středa 21. října 2015

Liebster Award TAG

Tag? Znovu? Really? :D Áááno :D
Momentálně jsem totiž opustila tu naši malou, milovanou českou zemičku a odjela jsem do Anglie.
No a protože všichni známe Adélku, články vychází tehdy, když je na dovolené nebo za hranicemi....jey :D

Zatagovaná jsem nebyla, ale prostě pochopte, že když tam je napsaný Tagovat nikoho nebudu, ať si to udělá každý, kdo chce.



Pravidla TAGu:
1. Poděkovat tomu, kdo vás zatagoval.
2. Napsat 11 informací o sobě.
3. Odpovědět na 11 otázek od blogera, co vás zatagoval.
4. Zatagovat 11 blogerů a vymyslet jim 11 otázek.

1. 

Děkuji Knihomolce Nell, právě u které jsem tento tag našla a brala jsem od tam i otázky do bodu 3.

2.


  1. Už odmalička se nemožně bojím psů a pavouků.
  2. Asi tak od pěti let si koušu nehty, a ačkoliv se to chci odnaučit, nejde mi to.
  3. Už ve třech letech jsem jezdila na lyžích, na kole jsem začala v šesti.
  4. Nikdy jsem nejela na inlinech a ani se mi to zkoušet nechce.
  5. Ačkoliv mám docela velké problémy s kolenem, miluji lyžování a chtěla bych se naučit na snowboardu.
  6. Nemám vlastní pokoj. Sdílím ho se sestrou.
  7. Asi tak v jedenácti jsem viděla film 16 přání a vyrobila jsem si tehdy podle toho papír, kde si každý rok na narozeniny zapíšu další věc, co chci až mi bude 18.
  8. Vyrůstala jsem na českých pohádkách. Pamatuji si, že vždycky bývaly v neděli ve 13:05 na ČT1 a já jsem je musela sledovat.
  9. Moje nejoblíbenější pohádky jsou: Princ a Večernice, Tajemství lesní země, Tajemství staré Bambitky a Jezerní královna
  10. Věřím na nadpřirozeno a to, že mrtví na nás dohlížejí.
  11. Bydlím naproti hřbitovu, takže se s blížícíma Dušičkama začínám bát (z pokoje mám výhled rovnou mezi náhrobky)

3.


  1. Jakou knihu aktuálně čteš?
    Dočítám Pokrevní pouta 6 od Richelle Mead.
  2. Nejoblíbenější předmět ve škole?:)
    Angličtina a poslední dobou i Matika.
  3. Oblíbený literární žánr?
    YA, Fantasy a Sci-Fi
  4. Kolik cca přečteš knih za měsíc?
    Podle toho, co je to za měsíc, ale asi tak +- 4 nebo 5
  5. Youtube nebo FB?
    Facebook. Na 100%
  6. Byl/a jsi o prázdninách někde na dovolené? Kde?
    Jako každý rok na Vranovské přehradě <3
  7. Oblíbené seriály?
    Ehm.....Teen Wolf, The 100, Stitchers, Young and Hungry, Ringern, Faking It, Friends With Better Lives, Selfie.....
  8. Věnuješ se nějakému sportu?
    Gaučing se počítá? :D Né kecám, lyžuju :D
  9. Čemu by ses v budoucnu rád/a věnoval/a?
    Angličtině.
  10. Máš nějaké domácí zvířátko?
    Nope a ani mi to nevadí =D
  11. Jakou máš právě náladu?:-)
    Dobrou =3

4.

11 bloggerů tagovat nebudu, protože je to jednoduše moc velké číslo. Mám ale 3, od kterých bych ho chtěla vidět....

a vy! Pokud máte blog a rozhodnete se tento tag napsat, napište mi prosím odkaz!

A otázečky :D

  1. Na jakém filmu jsi byl/a naposledy v kině?
  2. Těšíš se na nějaký film/seriál? Na jaký?
  3. Kousal/a jsi si někdy nehty?
  4. Oblíbený citát?
  5. Máš nějakého autora, které ani za Boha nepřečteš? Jakého?
  6. Co si myslíš o českých filmech a knihách českých autorů?
  7. Jak často chodíš ven?
  8. Notebook nebo stolní počítač?
  9. Byl/a jsi někdy v Anglii? Co si o ní myslíš?
  10. Sleduješ české youtubery a booktubery?
  11. Kdyby jsi běžela na metro a v poslední chvíli by jsi strčil/a ruku mezi ty dveře a ty by se zavřely tak, že tu ruku nejsi schopný/á vytáhnout, jaká by byla tvoje první myšlenka? (pozn. teď jsme byli se třídou v Praze a nějakýmu chlápkovi se to stalo...ne, nebyla jsem svědkem něčí smrti)
Mně už nezbývá nic jiného než napsat DOUFÁM, ŽE SE VÁM TAG LÍBIL. BYEZZ <3

1 komentář:

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři