středa 22. července 2015

Unboxing #3

Nazdáááárek :D Dneska mám nemožně dobrou náladu. Vše to začalo ránem, kdy jsem se koukla na dokonalý film, potom jsem měla špenát, což vždycky zvedne náladu (alespoň mně) a vše to završil balíček ve schránce. Ano, byl strčený ve schránce, jako by to byl dopis! Nějakou dobu jsem to z toho dolovala, což muselo vypadat v pyžamu (ano, jsem stále v pyžamu) dokonale. Ale mám ho!
Tentokrát jsem to nenatočila, protože se mi prostě nechce :D Česat si ten kouzelný rozcuch nemohu!! :D


Mám pro vás naprosto epické překvapení! Balík není roztrhaný. Nebo alespoň na fotce :D 




Nůžky jsem tam očividně měla jen na ozdobu, protože jsem je nepoužila a prostě trhala.



A už na nás kouká, láska moje tenoučká. A je tóóóó.....




 Všechno je jednou poprvé od Ivy Lécké!


Po své úspěšné knize Deník šílené matky si Iva Lecká myslela, že už bude mít klid, že strašné a šílené události se jí budou vyhýbat aspoň deset let. Omyl. Od chvíle, kdy se vdala a stará se o syna Tobiáše a manžela, neustále prchá před pohromami. S rafinovanou ženskou nadsázkou to vylíčila ve své nové knize a celkem upřímně přiznává, že všechno, co ji v životě potkalo poprvé, stálo za to.

Vaše...
...Adéla

1 komentář:

  1. Pěkná knížka. :) Bohužel neznám, ale určitě si o ní něco zjistím.

    OdpovědětVymazat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři