pondělí 13. července 2015

RIP IT or SHIP IT book tag


Jak možná víte, v dobu, kdy tento článek vychází jsem na táboře. Nechtěla jsem však zaostávat ve vydávání článků a nenapadlo mě nic lepšího, než napsat jich pár dopředu. A co je jednoduššího, než napsat nějaký ten TAG?
Tenhle TAG jsem našla u Martiny na blogu. (je známá jako Maťa, ale já nevím, jak bych to vyskloňovala)
Tenhle tag spočívá v tom, že máte libovolný počet párů a u těch potom určíte, jestli by jim to spolu klapalo-Ship it, nebo jestli by byl jejich vztah určen k záhubě-Rip it.
Aby to bylo pravdu o náhodě, udělala jsem si seznam postav a očíslovala jsem si je. Random.org mi potom řekne kdo a kdo. ;)
Oprava : 2. Taylor Edwards
14. Caesar Flickerman

1. Cetkie Trinketová & Caleb Prior

Napoprvé nám tady vyšel hetero pár. Jsem dobrá :D
Uff, to je těžké. Cetkie je taková veselá a ráda si užívá malých pozorností, zatímco Caleb vyrůstal někde, kde bylo něco takového opovrhované. To by mohlo mezi nimi vyvolat určité...komplikace, takže 100% RIP IT.

2. Adrian Ivaškov & Taylor Edwardsová

Hm...Myslím, že by si docela sedli. Tylor se mi zdá trochu jako Adrian. Utíká.
Ale jak by to vzal Adrian? Jak by vzala Tylor to jeho pijáctví (už nepije, ale jen díky Sydney a ta tady není!)
Jééé. Tenhle Tag je těžší než se zdá. Tylor není jako já, a protože mě by to s Adrianem fungovalo, troufám si říct, že by jejich vztah nebyl jeden z nejlepších...RIP IT.

3. Bianca Olivierová & Gwendolyn Sheperd

První homosexuální pár. Gwen i Bianca byly na začátku příběhu stejné a myslím, že by jim to i klapalo. Bianca-poloviční upír- a Gwendolyn-cestovatelka časem. Jo to by šlo...SHIP IT!







4. Caesar Flickerman &
 Stiles Stilinski

Stiles na gifu má naprosto stejný obličej. Tady není ani co psát prostě RIP IT!
Ale aby se neřeklo....
Caesar-extravagantní, šílený televizná moderátor, který je jeden ze Sowových ovcí.
Stiles-neustále podniká šílenosti,všechno vykoumá a nedělá nic, o čem nic neví.
No, No, No, NO!


5. Georgina Kincaidová & Bellamy Blake

Sukuba a bad guy? Why not. Bellamyho znám jen ze seriálu, kde na mě působí jako někdo mezi Dantem a Romanem. A Georgina oba dva milovala. Ne tak moc jako Setha, ale who cares? Georgina je zase něco mezi.... trochu z Clarke tam je. (Geogina je originál, nejde přirovnávat :D) Myslím, že by jim to spolu slušelo....SHIP IT!

6. Cam Briel& Allison Argent

Hm.....Nemyslím, že by to bylo bůhví jak špatné. Allison je silná holka, takže by vydržela vztah s démonem. Cam by si Allison zamiloval. Vždyť je poloviční Luce (odvodila jsem, že ji miloval taky, nekažte mi iluze :D). A Cam? Cam....téměř jako Isaac. Já nevidím důvod, proč jim v lásce bránit...SHIP IT!






7. Henry Crosby & Soňa Karpová

*prudký nádech* *syknutí, kterým vyjádřím to, že absolutně nevím* *svraštěné obočí*
To vše jsem udělala, když jsem zjistila, kdo je další na řadě. Jay. Hraje tam roli hlavně věkový rozdíl, ale tomu se teď nevěnuji (díkybohu). 
Nemyslím, že by jim to spolu klapalo. Prostě ne. Ani mi nejde vymyslet proč, ale prostě NE!
RIP IT!






8. Cody & Lucas Ross

ani jedna postava nemá fotku :D
Když pominu fakt, že Cody je upír a Lucas lovec upírů(Na konci bývalý, ale to je jedno) ...myslím, že by jim to fungovalo.
Oba jsou vtipní, mladí..Jsou si prostě podobní.
SHIP IT!










9. Luce Priceová a Octavia Blakeová

Nemyslím si, že by mohly být víc než kamarádky. Kámošky by byly dobré, ale kdyby měly být ty dvě spolu jako pár....:/  Octavia je nespoutaná a vrhá se do nebezpečných situací. Luce spíš druží při zemi a snaží se moc nevyčnívat...Prostě RIP IT!








Doufám, že se vám tento tag líbil! Rozhodně mi do komentářů napište, jak byste u jednotlivých párů rozhodli vy!

Vaše...
...Adéla

3 komentáře:

  1. Až na několik spoilerů, je to dobrý TAG. Na ty spoilery by sis měla dávat pozor. Já třeba četla jen první díl Pokrevních pout a nevím, že se Adrian a Sydney se vzali, což je celkem zásadní spoiler. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Som rada, že si sa do toho pustila :)
    A skloňuje sa to Mati :D

    OdpovědětVymazat
  3. Veru bacha na spoilery.. trošku som sa dozvedela niečo, čo som nemusela. :)) Inak milý tag.

    OdpovědětVymazat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři