úterý 19. května 2015

Život není jen o knihách.....

Ačkoliv o sobě tvrdím, že jsem nemožná "knihomolka" nemám absolutně žádný problém věnovat se něčemu jinému než knihám a blogu. Popravdě mám docela dost jiných zálib, ačkoliv většina z nich musela ustoupit do pozadí poté, co mi doktor zakázal polovinu aktivit. Můj taťka mi vždycky říká, že pokud budu mít hlavu pořád skloněnou nad knížkou pokazím si oči. A jelikož jsem milovní dvojsmyslů, metafor a hádanek, hned jsem v tom něco našla. Taťka myslel to, že budu mít ještě silnější brýle. Já jsem to pojala tak, že kvůli knihám a těm kouzelným příběhům, které z realitou nemají nic společného, neuvidím nic z toho našeho reálného světa. Uvidím jen to špatné, protože knihy většinou popisují jen to, co je na životě nejkrásnější-lásku, radost, přátelství, odpuštění, tajemno. To vše čekám od života jen díky knihám. Co mě ale dostane z toho knižního transu, který se tak moc podobá tomu,co dělá s Adrianem Ivaškovem éter.


Ano, doopravdy do takových transů občas spadnu. Je to ta část dne, kdy nevím co dělat-těsně než jdu spát. To nedokážu číst knihu. To totiž jde moje fantasie do popředí a rozprostře se po celém mém mozku. Propojí mi v mozku nervy tak, jako pavučiny v lese spojí stromy. Občas mě z toho dostane moje sestra. A většinou to přeruší rána do hlavy, Moc si z toho nepamatuji, ale občas mám pocit, že by se mi mohl hodit psycholog. Už jsem tam jednou málem šla. 
Teď jsem se dostala do afektu, kdy píšu a nedržím se tématu..jak typické.

Angličtina

Netvrdím, že jsem v ní nějak extra dobrá, ale dorozumím se celkem bez problémů. Jiný jazyk se stal součástí mého života díky seriálům/filmům. Nevím kdy jsem viděla můj první film s titulky. Asi to byla SVĚTOVÁ VÁLKA Z, na kterou mě taťka vzal do kina. Nebo to možná byl film o filmu Nový měsíc.. No prostě, od té doby jsem na filmech/seriálech poměrně závislá. Kdybych vám měla napsat seznam všeho....no řekněme, že by to nebylo moc čtivé, ale alespoň trochu od každého napsat mohu, ne?


Filmy:

Film Vampýrská akademie se stal mou láskou. ty knihy MI-LU-JI, a film se mi kupodivu také líbil. Viděla jsem ho jak s dabingem tak s titulky a musím říct, že originál je lepší. A je správně (V dabigu změnili význam vět atd.)
Další moje láska v angličtině je film Labyrint: Útěk. Na tom jsem byla dokonce v kině, takže tam jsem angličtinu nemusela ani nějak extra hledat. Prostě byla. Český dabing není tak špatný jako u VA, ale rozhodně mě to baví víc v originále.¨
Poslední film, který bych zařadila do takové TOP 3 je.....Hangover Games...ne...Světová válka Z..ne...Paranoia  [Špionáž]..taky ...je to těžší než to vypadá. Asi to bude film S láskou, Rosie. Srdcovka, jejichž knižní předlohu se chystám číst. :3

Seriály

Tady to bude poněkud těžší. Pokud bych si měla vybrat úplně nejlepší bude tóóóóó....Asi The 1OO..tam byla dobrá jen první série. Jeden z nejlepších bude na 100% Young&Hungry. Jako malá jsem milovala seriál Hannah Montana, a když se Emily Osment objevila V Y&H musela jsem to vidět. A inu....Moje láska <3
Další na seznam bych asi zařadila seriál RINGER, který je u nás známý jako Nebezpečná identita. Ani nevíte, jak mě naštval ten konec!!! Jak si mohou dovolit udělat jen 22 dílů a ten poslední ukončit tak, že skončil otevřeněji než nějaký 12. díl??!
A do třetice se sama se sebou hádám. Faking It? The1OO? The Tomorrow People? Selfie? Rozhodnou se je tak těžké... No, raději to místo nechám prázdné.. Člověk nikdy neví.

Orientálky

Další kapitolou mého života mimo knihy jsou ORIENTÁLNÍ TANCE. Nebo spíše Břišní. Já jsem se k tomuto druhu tance dostala čistě náhodou, ale nemožně mě baví. Bohužel tady nastal ten případ, že nesmím tancovat...Stupidní meniskus!

Dějepis

Když si dáte článek Adéla zjistíte, že chci být učitelka angličtiny a dějepisu. O oba předměty se zajímám. Pokud bych si měla vybrat nějakou dobrou či zajímavou část dějin byli by to pravděpodobně Pompeje, Titanic a 2. světová válka. Nejsou to moc veselá témata, ale tyhle tři mě baví asi nejvíce.



Přírodovědný kroužek

Ačkoliv nejsem fanda přírodopisu, biologie či jak se tomu jinak říká, navštěvuji přírodovědný kroužek u nás na škole a moc mě to tam baví. Už jen proto, že se tam staráme o školní zvířata (i když já osobně dávám přednost lidem)




Mně nezbývá víc, než jen doufám, že vás alespoň trochu tento rychločláneček oslovil. Nechci nic unáhlovat, ale až +- dočtu Pokrevní pouta chci udělat velkou recenzi na Vampýrskou akademii a Pokrevní pouta dohrömady, protože je to vlastně jedna série. Bude mi to ale trvat trochu déle, protože tam nech moc spoilerovat, i když pokud si přečtete anotaci 1. dílu Pokrevních pout víte jak dopadla VA....


0 komentářů:

Okomentovat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři