úterý 26. května 2015

Unpopular Opinions Book TAG | Adéla

Když je někdo ovce, ovcí zůstane :D Tuto frázi poslední dobou požívám často..na sebe :D Ano....Adélka musí jít s davem :3 A dneska projíždím Facebook, a najednou na mě vykoukne nějaký knižní TAg, tak se na něj kouknu a řeknu si..to je docela good :D Takže tady to je :D

Jinak otázky k Tagu jsem našla u této dokonalé bloggerky :D
Něco jsem si při překladu upravila.
Nemyslete si, že jsem zas tak velká ovce, ale budu to mít dost podobné jako Maťa.



1. Populární kniha/série, která se ti nelíbila, ale všem ostatním ano.

Okay,,,,tady bych zařadila 1 knihu a 1 sérii. 
Kniha, o které jsem už psala, že jsem ji nedočtla-Percy Jackson: Zloděj blesku- si zaslouží 1. místo v tomto bodě. 
Bára-"Tu knížku si přečti! Je dokonalá! Nebudeš se moct odtrhnout!"
Jeden kamoš-"Hej, já normálně nečtu, ale tohle je dobrý!"
Většina recenzí-"Kniha je poutavá a zaujme. 100% doporučuji"

Tak já ocas (měním ovci) jsem si ji půjčila s očekáváním dokonalého příběhu, který se mi bude líbit. Ale ono nééééé. Ona to prostě musí být kravina! Musím se přiznat, že mi chybělo 50 stran do konce, ale moje reakce byla....E-É. Nedočetla jsem ji. A tak trochu si to vyčítám. A tak trochu jsem ráda. Třeba si časem řeknu : "Nedočetla jsem to, musím tomu dát ještě šanci"




Kniha, kolem které každý naděla, ale já se jí vyhýbám jako čert kříži. Řeknu to zkráceně....zkoušela jsem to číst. Nemohla jsem pokračovat dál. Vím jak to skončí. DVD jsem vyhrála na Óčku. Ten příběh navíc znám od všech mých přátel. Blééééé. Já jsem na romantiku, ale na něco, co je tak sladké, až cítím, jak se mi na zubech dělá kaz....:P













2.Populární kniha/série, kterou nikdo nemá rád, ale tobě se líbí.

Další ovči bod. (:D) Jedna z nejlepších sérií, co jsem kdy četla,ale pro ostatní mor. Nevím, co jim na tom vadí, ale já to mám nemožně ráda!


3. Milostný trojúhelník, kde hlavní hrdinka skončila s někým, s kým jste nechtěli, aby skončila.

Hmmmm. Já většinou fandím těm správným :D Ale ve ŠKOLE DOBRA A ZLA bych za milostný trojúhelník označila Agáta-Sofie-Tedros. Jde o to, že si Agáta vybrala Sofii a ne Tedrose!..Já jsem tým Tedros. Ale teď čtu Svět bez princů, takže to třeba dopadne jinak!


4. Populární žánr, po kterém sama nesáhnu.

To bude asi Historický román. Ne z doby 1. nebo 2. světové, ale takové to 15. století.. Ufff. Do toho mě nedostanete.

5. Populární a všemi milovaná postava, kterou nenávidíš.

Tak není vůbec těžké. Hned se mi vybaví jedna postava. Routa.....Teď mě bude polovina HGFans nenávidět, ale tahle osůbka byla pro mě trn v patě... Ještěže umřela! Hallelujah!


6. Populární autor, kterého každý miluje, ale vy ho nemáte rádi..

Greenovky jsou pro mě utrpení (ačkoliv bych si chtěla přečíst Papírová města). Já nevím proč, ale nelíbí se mi jeho styl psaní

To stejné knihy Jacqueline Wilsonové....Ne-ééé



7. Klišé, které vám leze na nervy.

Na 100% to bude ten případ, kdy máme na začátku roku outsidera/outsiderku, se kterým/kterou se nikdo nebaví. Přetrpíte 150 stránek zkrášlování a najednou máme hvězdu školy! Jéééééé

8. Populární série, o které víš, že ji nebudeš číst.

Opravdu, ale opravdu se nemám do Tolkienovek.....mně se ani nelíbí filmy, tak proč se snažit s knížkou? #ŘekneJenAntiBookoholic a Adéla. Stejný názor mám i na Hru o Trůny....Ani seriál jsem neviděla :D 




9. Který seriál/film byl lepší jak kniha?

Film Percy Jackson se mi líbil. Moc. Ale kniha...Ani trochu. 



Doufám, že vám alespoň něco dal tento naprosto zanedbatelný článek (já vím, že je to TAG), který dělám jen proto, že se mi nechce vracet ke stříhání dnešního unboxingu :D

Adéla


2 komentáře:

  1. Páni, tak to se dost divím, že se někomu vůbec PJ líbil jako film, protože moc takových lidí neznám :D Ale neboj, jsem jednou z nich. Pád jsem ještě nečetla, ale už se na to chystám prokletě dlouho.. Greena upřímně taky moc nemusím, není to můj žánr, ale třeba takového Tolkiena zbožňuji. :D
    Dokonalý TAG, pobavil mě.. :D :)

    OdpovědětVymazat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři