sobota 23. května 2015

My life without book..

Co se odehrává v mém životě, když pominu knihy? 

Jak vypadá můj chabý život pozemšťana, který čeká až ho konečně Heimdall (kdo zná MARVELovky ví..) teleportuje na Ásgard a stane se právoplatnou královnou Ásgardu (poté mám v plánu zotročit vesmír..)  ??!


Pokud vás to alespoň trošičku zajímá, rozklikněte si tenhle odkaz a čtěte dáál! ;-) -Bára






 Chodím na Výtvarku a chtěla bych se stát designerem (samozřejmě jen pokud plán Heimdall  nevyjde), proto se snažím vyvýjet ve výtvarném umění.. - Samozřejmě jako každý "mělec" si myslím, že mé práce stojí za nic a zaslouží si tak akorát vyhodit spolu s radioaktivním odpadem do útrob vesmíru.

Dále se rozvíjím v rozmazlování naší fenky Sáry. Tahle činnost mi zabírá denně asi nejvíce času a je velice energeticky  náročná..

Sárinka je na obrázcích ;-)



Pak, pokud jste četli mí milíé čtenáři článek o Wattpadu, víte že píšu povídky právě na tuto nadgalaktickou webovou stránku.. Je to asi jedna z činností na kterou jsem úúúplně nejvííc pyšná! - protože už mám přes 3300 reads a 260 lajkůůůů!

Také jsem vášnivý chovatel podivných rostlin, jako jsou kaktusy a mucholapky.. Sice se to zdá neuvěřitelné, ale mám pocit, že mě v noci sledují... Já vím, jsem trošičku šílená..


Pečení, vaření a jiné kuchařské blbůstky docela ovládám, i když mé sněhové pusinky ze včerejška nedopadli vůbec dobře.. :×


Nasvém youtube kanále už mám rekordní tři videa... Nó nezvedejte hned oční bulvy k nebi, já to dělám, protože mě to baví a né z donucení! - Jako důkaz mé nekonečné šílenosti, se musím pochlubit, mé úplně nejvííc nejoblíbenější video na Youtube je vlastně mé první, co jsem sestříhala ze scén Walking dead..

Zde je:



 

  Sice nevím jestli další činnost mám zařidit do koníčků, hobby, věcí co normální lidi dělají, ale přesto ji sem musím napsat. Je to snad moje nejčastější činnost a to básnění a přesvědčování lidí o tom, že jsem ve skutečnosti  Temný pán vesmíru.. Dokonce jsem si udělala i tričko s nápisem I´m Dark lod of the universe...    

Začínám mluvit jako absolutní potrhlý geek na seriály, filmy, knížky a nedá se divit, že mi téměř nikdo jiný nerozumí kromě Adéélky.. 

Joo!! A abych nezapoměla.. pořáád shippuju! A je mi jedno jestli jsou daní holka a holka, či kluk a kluk, tím mě to baví víc..
Tím bych to asi zakončila (mohli bychom taky vyprávěd do nekonečna.. -_- )
 Pokud máte podobné koníčky, či snad dokonce čekáte až vás Heimdall teleportne na Ásgard tak se ozvi! :D

 




0 komentářů:

Okomentovat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři