úterý 10. března 2015

5 věcí, kterými mě vytočíte či zaskočíte

Čauky! Dnes vás vítám u článku, který se nevěnuje knize, ale mě. A je to, jak jste si mohli všimnout podle názvu, 5 věcí, kterými mě vytočíte či zaskočíte! Upozornění! V tomto článku žaluji na svou sestru, nadávám, informuji vás o momentální situaci doma a svěřuji se vám s věcmi, které mě přivedou do hrobu. Do závorky za věc vám napíšu vždy V nebo Z. V-vytočit, Z-zaskočit



1.vyrušování u čtení -V

Tohle štve snad každého.  Ale u mě doma je 10000 násobné. Představte si situaci, kdy si se svou milovanou knihou zalezete do postele a pomalu se začtete...krásné, že? Ve většině případů to dopadá tak, že s pokojným srdcem dočtou knihu. V mém případě ale následuje tato kouzelná scéna:

Zalezu si do postele a najdu vhodnou polohu, ve které mě nebude bolet krk, ruka, noha či další části mého těla (je to dost těžké, máme šikmé stropy). Pomalu, ale jistě se ponořím do děje. Přečtu nudnější pasáže, a ve chvíli kdy dojdu do nějaké, kde má někdo zemřít nebo se mají dva políbit nebo je tam nějaká hádka (snad mě chápete), vpadne do pokoje moje všudypřítomná otravná mladší sestra a začne se mě ptát na otázky typu : Co děláš? Co čteš? Proč čteš? Pomůžeš mi s úkolem? nebo to ani nejsou otázky, ale rozkazy typu: Vykliď myčku! Dej nádobí do myčky! Tady je můj úkol, udělej ho!  nebo v tom nejlepší případě : Jé to je hezká knížka, já si ji půjčím.   A v ten moment nastane RIP knihy, protože pokud si moje sestra chce půjčit knihu, znamená to zabavit ji na nejméně 10 měsíců....a nedojde ani do poloviny.

Ještě lepší je, když začne moje sestra vysávat tím nejhlasitějším vysavačem, co máme doma. Jako třeba teď... -_-... POZOR! Udělala si pauzu.....Změna zpívá (ještě horší)

2.konec knihy-V&Z

Tohle zná snad každý, kdo dočetl nějakou dobrou knihu. 

Čtete kouzelnou knihu, kde si zamilujete postavy. ČTETE. ČTETE. ČTETE. A ČTETE....a najednou, když otočíte stránku máte tam jen takovou tu tabulku ↓

↑↑↑ mělo by to být OK, jen mi nejede miniatrura...nwm jak vám

3.Otázky-V

Ano, každý z nás miluje, když k vám příjde někdo známí ( i neznámí) a začne se vás na něco vyptávat. 

Veřejná doprava → "Pardon, nevíte jaká zastávka je Hlavní nádraží?" "Nebude vám vadit, když si sednu?" "Máte tady volno?" "Lístky prosím!"
Doma→ "Co škola?" "Vysála jsi?" "Proč zase čteš?"
Ve škole → "Co čteš?" "Baví tě to hodně?" "Můžeš to položit?" a v některých případech i "Co bylo oblíbenou zábavou Jagellonců?" "Můžeš to položit a věnovat pozornost příkladům?" "Mám ti to zabavit?"

4.Spoilery-V

Já vím, že bych neměla nadávat, když to občas dělám sama, ale to, co se mi děje v životě je smutný...

Čtu si, a najednou ke mně někdo přijde a naštve mě 3. bode. (;)) A potom se řekne: "Jé, to znám! To je ta knížka, kdy se tenhle zemře, tenhle se změní v záporáka, tenhle bude naopak nevinej a pozor......přesně to dopadne takhle:........."

Tohle občas znám až moc dobře

5.Ničení knih, špatné zacházení-Z

Byla jsem už i svědkem situace, kdy si jeden pán ve vlaku vytáhl knihu (myslím, že to byl Dan Brown) a začal nad tím jíst čokoládu (to by mě tak nedralo, ale dral mě fakt, že venku bylo nejméně 30°C a čokoláda se leskla). Kdyby takovou věc udělal někdo komu jsem půjčila knihu, rozdýchával by to ještě dlouho. Také se mi už stalo, že si někdo zvohnul stránku na zajímavé pasáží, aby je potom nemusel hledat.Také nwm jak vy, ale já bych neměla to srdce kreslit či zapisovat do knihy. Třeba takový DESTRUKČNÍ DENÍK by u mě doma vydržel hodně dlouho prázdný. 

Doufám, že se Vám tenhle článek líbil, protože mě bavilo ho psát ;) :D

A co vy a takové situace? Zaskočí nebo vytočí Vás stejné věci jako mě, nebo tam máte něco jiného??    KOMENTÁŘE ↓↓



1 komentář:

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři