sobota 14. února 2015

Jak vypadal můj Valentýn

Ahojky! Tímto článkem bych vám chtěla popřát krásného Valentýna, i když je poněkud pozdě....no nic..lepší pozdě než nikdy.


Určitě jste si všimli, že všude okolo jsou srdíčka, růžová (v kinech šedá) a páry držící se za ruce.Já k nim nepatřím...proč? Nemám přítele (a popravdě ani žádného momentálně nechci) Navíc by to se mnou nevydržel...proč? Já jsem osoba žijící knihami a filmem. Nemám čas na vztahy!

Ale jsou tady hoši, kteří to se mnou vydrží. Kdo? No přece staří dobří kluci z knížek a filmů....

Peeta Mellark

Nebyla bych to já, kdybych nezačala s tímto úplně nejkouzelnějším knižním klukem na světě :D...teda alespoň v Hunger Games.  ;)

Čtyřka/Tobias Eaton

Jóóó, Čtyřka. Moje zlatíčko...kdo by řekl, že mi tak moc přiroste k srdci?

Maxon

Ano, tenhle princ mi dnes dělal společnost. Ale anglicky. Knihu v češtině má půjčenou kamarádka, takže jsem si pro dnešek vytáhla THE SELECTION...kouzelná angličtina. :D

Alex

Dnes mi dělal společnost i Sam Clafin v mém oblíbeném filmu S láskou, Rosie. Kouzelný to příběh. Knihu bych si ráda v nejbližší době přečetla. Mommentálně mám jen slovenskou verzi, a té se bojím ;)

Bellamy Blake

Dnes jsem také konečně zkoukla The 100 02x12 :D Bellamy tam nemohl chybět. Prostě miláček :*

Balthazar More

Také jsem dnes přemýšlela nad Balthazarem z Evernightu. 5. díl je totiž celý o něm a já ho nemohu najít.... :( hóóódně smutná událost.

Henry Harper

Moje zlatíčko z PRVNÍ STŘÍBRNÉ KNIHY STÍNŮ...dočetla jsem ji včera a už vymýšlím recenzi...těšte se na článek :D

Gideon DeVilliers

Asi poslední zlatíčko. Zase z dílny Kerstin Gierové. Je to úžasná žena a vymyslela tak úúúúžasného mladíka <3 div="">



A co vy? Jak jste oslavili Valentýna? ↓↓komentáře ;)




1 komentář:

  1. Jej, zrovna taky čtu první stříbrnou knihu snů a Henryho jsem si taky oblíbila. Popravdě, oblíbila jsem si všechny čtyři kluky. Já Valentýna strávila nad knihou Jednou nohou v hrobě a filmech Na sv. Valentýna a líbat nevěstu zakázáno.

    OdpovědětVymazat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři