sobota 22. listopadu 2014

Hunger Games : Síla vzdoru 1. část


Ahoj! Zaručeně o tomto filmu víte, a pokud ne.....chodíte vy na internet??? :)
Já osobně tím mám zaspamovaný facebook i youtube. Neustálé novinky mi chodí snad každou hodinu. Já osobně jsem obrovský fanoušek HUNGER GAMES-jak knih tak filmů-a nemohla jsem si to nechat ujít. Byla tam se mnou i Bára a dalších pět holek :D U tohoto článku budou přiložena videa, trailery, TVSPOTY a obrázky, kterých tady asi bude víc, než textu :D




Kdo stále neví, o čem je řeč má tady ukázku:
Katniss Everdeenová prožívá nejtěžší období svého života. Ačkoli z Her čtvrtstoletí jakžtakž vyvázla se zdravou kůží a máma se sestrou jsou v bezpečí, její starosti ještě neskončily. Capitol srovnal se zemí Dvanáctý obvod, zahynuly tisíce lidí a Katniss pronásleduje pocit viny. Navíc Peeta Mellark, její partner z Her, zůstal v rukou nepřátel. Na čelo odboje se postavil Třináctý obvod, i když jen donedávna se o jeho existenci téměř nic nevědělo. Válka přináší oběti na obou stranách, rozdíly mezi dobrem a zlem se stále více stírají. Vítězství se sice přiklání na stranu rebelů, ale konec je stále v nedohlednu. Krveprolití může zastavit pouze Katniss. Pokud chce zachránit Peetu, zabránit dalšímu maření životů, porazit Sídlo a nenáviděného prezidenta Snowa, musí se znovu chopit symbolu Reprodrozda. Opět zjišťuje, že o svém osudu nerozhoduje sama, ale do jisté míry se stává nástrojem v mocenském souboji. A stále nevyřešila dilema, kterému ze dvou nejbližších přátel patří její city ...(Forum Film CZ)




Překvapilo mě to množství textu, co tam NEBYLO!
 -Katka J

Doufám, že už jste v obraze a víte, o co se vlastně jedná :)


Režie:

 Francis Lawrence

Předloha:

 Suzanne Collins (kniha)

Scénář:

 Danny StrongPeter Craig

Kamera:

 Jo Willems




A co já na to???
Jen jedno slovo-WAU! Ten film je zpracovaný nádherně a snad nejkrásnější byla píseň The Hanging tree (Oběšencův strom)-pod obrázkem Peety.
Rozplakala jsem se hned na začátku-ŠTĚSTÍM, že už ho konečně vidím. Čekala jsem na tu chvíli PŮL ROKU!!! To čekání stálo za to. Na konci jsem brečela ve chvíli, když.....

*SPOILER* 


Katniss přišla na ošetřovnu za Peetem, a když jsem viděla jeho stav. A také při scéně, když..... *MEGA SPOILER*

ji škrtil. Ta scéna byla tak dobře udělaná.

*Konec MEGA SPOILERU*
*Konec SPOILERU*







Abych to uzavřela---
Film je lepší než předchozí dvě části, pokud víte jak se Katniss v danou chvíli cítí a když víte, kde je. Moje kamarádka, která to nečetla se mě každou chvíli ptala: "Kdo to je?, " "Kde je?? " 




Dále bych tam nehledala moc romantiky.  Na romantiku byly zaměřeny ty dva díly předtím (neměly být, ale udělali to tak). Tati část (a i ta druhá) je zaměřená na boje a ....REVOLUCI. 

ZKLAMALO MĚ NĚCO??
Ano.......zklamala mě ta spousta textu, která...........tam NEBYLA  a také prezidentka Coinová. No tak lidi!! má to být drsňačka, která se NEUSMÍVÁ, a která NENÍ vstřícná!!!


Jinak tam už nic jiného nebylo :)












Filmu dávám  10 bodů z 10, protože mě ten film příjemně překvapil a rozhodně bych na něj ráda šla znovu :D





Adél

1 komentář:

  1. Tak Hunger Games, to je prostě srdcovka :) Mám dojem, že druhou část nepřežiju :D
    - Eliza

    OdpovědětVymazat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři