pátek 7. listopadu 2014

Můj celoživotní problém by Adéla

Ahoj. Dnes jsem pro vás chtěla udělat recenzi na knihu ZTRACENI, ale popravdě...nedočetla jsem ji. Na mě je nudná :/ Popravdě je to můj celoživotní problém. Odjakživa mi dělá problém vybrat si dobrou knihu, která mě bude bavit.



ŠÍLENĚ DIVOCÍ ANDÍLCI
Na 1. díl této série jsem už recenzi dělala, ale dál jsem nedošla. 2.díl mě nezaujal a jelikož jsem nemožně líná vzdala jsem to. K prvnímu dílu jsem se musela dokopávat a ten konec byl na té knize jediné zajímavé a dobré.


ZTRACENI
Měla jsem v plánu přečíst knihu Ztraceni od  Gillian Crossové, ale je to na mě moc nudné čtení.


TAJEMSTVÍ SVATÉHO GRÁLU
Pane, to bylo něco. Ani jsem nedočetla prolog a už jsem to běžela do knihovny vrátit-nic pro mě.


Doufám, že máte podobné problémy a podělíte se o ně s námi v komentářích :)



Adéla

0 komentářů:

Okomentovat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři