pátek 3. dubna 2015

Vykrádání knihovny #1

Zdravím všechny co otevřeli tuto stránku a ještě čtou....čtete pořád? Dobře. Řekněme, že ano, a že vás velmi zajímá to, kolik knížek jsem zabavila v knihovně. Je to první článek do nové rubriky, o které jsem si říkala, že bude zajímavá. Ale myslím, že právě teď zbytečně zdržuji, takže......jdeme na to. [v knihovně jsem byla 2.4. jen tak pro info]


Celkem jsem si půjčila.......13 knih. Z toho obrázku toho asi moc nevidíte, jelikož bylo opravdu obtížné tam všechny vyfotit... -_-. Ale, jelikož můj mozek ještě pracuje, o každé knize vám napíši takový malý příběh...ano bude to velmi záživné (;)).


Jako první tady mám knihu JÁ NEJSEM NEVIDITELNÁ od Marcuse Sedwicka. Včera jsem si jela do Brna pro nasazovací rovnátka (napsala bych víc o rovnátkách, ale tím vás zatěžovat nebudu) a taťka potřeboval na nějakou Komoru architektů.  Jak milé překvapení, když jsem zjistila, že pod touto "Komorou" je NEOLUXOR. Samozřejmě jsem tam musela nakouknout, i když jsem cíleně nic nechtěla. Ale koukala tam na mě právě tahle kniha. Já osobně jsem o ní slyšela jen z edičních plánů. Žádnou recenzi jsem zatím nečetla, takže jsem nevěděla co by mě čekalo. Když jsem dojeli do knihovny, kde jsem se měla setkat Bárou, opět tam na mě koukala, a jelikož jsem si všimla, že po ní pokukuje jedna holka vyšla jsem rázným krokem k ní a rychle jsem si je vzala na mou tehdy ještě malou hromádku. Tuto knihu teď čtu a zatím je docela zajímavá. Recenze 100% bude ;)..doufám.

►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

Další kniha, která přistála na mé hromádce je ZAKLÍNAČ 1. od Andrzeje Sapkowskiho. Této knihy jsem si všimla hlavně díky tomu, že miluji YouTubera Atiho, a on v jedno z jeho Sketchů četl právě tuto knihu! Co bych to byla za fanAtika, kdybych se ji alespoň nepokusila přečíst? NA tuhle knihu jsem nemožně natěšená, protože už ta anotace...Vý-Bor-Né.


Jiank Atiho sketch máte dole ↓


►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

Kniha, o které Bára básnila tak moc, že jsem si ji prostě MUSELA půjčit je WICCA od Cate Tiernanová. Já vlastně ani pořádně nevím o čem to je. Nějak se mi nechtělo číst anotaci, ale od Báry jsem si to nechala vyspoilerovat, abych věděla do čeho jdu. Recenzi vám slíbit nemohu, protože ani nevím, jestli ji dočtu..jay.








►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

Jen tak si jdu mezi regály a najednou na mě vykoukne Cecelia Ahernová. Tak přemýšlím, kde jsem to jméno slyšela. Vytáhnu ji a v mých rukou leží její kniha  DÁREK. Ta obálka je tak...dkonalá. Ne tak dokonalá jako třeba Selekce, ale vypadá opravdu jako zabalený dárek. Tuto knihu jsem si na chvíli vzala včera večer, ale odložila jsem ji. I když je venku bílo jako na Vánoce, na tuto knihu budu potřebovat klid a soustředění. Tyto dvě slova neexistují, pokud je doma moje sestřička. 
Jinak Cecelia Ahern napsala i knihu PS.Miluji tě, nebo třeba S láskou, Rosie. S láskou, Rosie  jsem si zarezervovala, takže se moooc těším, až mi dojde mail, že ji už vrátili. 











►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄



Kniha, které si všimla Bára a prohlásila To si pamatuji. Moje první sci-fi! se jmenuje PŘEBYTEČNÍ a je od Gemmy Malleyové. Od této knihy očekávám spíše oddychovku. Je napsaná pro děti mládež, a já do této kategorie zapadám, takže doufám, že se mi bude líbit.








►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

Noční můra snad všech "školou povinných"-POVINNÁ ČETBA. Nemám si na co stěžovat, ale MÁJ od Karla Hynka Máchy se moc dobře nečte. Jsem v polovině a nechce se mi číst dál. Rady?












►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

Rodaw z Knihánkova o Jamesovi Rollinsovi mluvila velmi pěkně, takže když jsem si všimla knihy ĎÁBLOVA KOLONIE, chtěla jsem si ji přečíst. Této knihy se poněkud bojím, ale věřím, že se k ní dostanu.











►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄
Kniha, o které jsem slyšela pod názvem HUSH, HUSH mě prostě lákala. Já miluji sérii Andělé (Myslím ty od Lauren Kate), kterou mám celou i s bonusovým dílem doma, a každý mi řekl, že je to velmi podobné. Kniha ZAVRŽENÝ od  Beccy Fitzpatrickové na mě čeká v poličce, a už se nemohu dočkat na to, jak ji budu číst.








►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄
Každý zná 50 odstínů šedi. Každý ví, o čem to je. Každý ví, že je to psané tzv. Péčko.(Alespoň tak to komentovala mamka mé kamarádky). Ale já vím, že k takovým scénám se nedostanu, jelikož moje angličtina není ani zdaleka tak dobrá, abych mohla číst knihu v angličtině.(Dobře..Selekci v angličtině se snažím číst pořád, ale tu už mám 2x přečtenou v češtině). Popravdě film 50 Shades of Gray jsem viděla a nebylo to nic extra...





Bylo prodáno víc než 100 milionů kopií, takže to něco znamená...














►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄

 Kniha Hugo a jeho velký objev je předlohou ke stejnojmennému filmu, který měl 11 nominací na Oscara. Myslím, že pokud měl film takový úspěch, mohla by ho mít u mě i kniha.
 Na knize je nejkrásnější fakt, že i když je to velmi tlustá kniha, jsou tam třeba tři nebo čtyři dvojstránky obrázku za sebou. Nebo třeba jen krátký text. Pořádně jsem to ještě nepochopila, ale líbí se mi to.


A ano, tady jsem zvětšila písmo...já šikovná osoba :3
►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄
Pokud stále jste čtete tento článek, jste opravdu dobří. Další kniha je GEJŠA.  Moje kamarádka měla o Gejšách (doufám, že tak nějak se to skloňuje) referát a docela mě to zaujalo....Samozřejmě, se podívám i na film, ale až po přečtení...nechci spoilery. ►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄
Já jsem opravdu milovník upírů. A milovní Vampýrské akademie, a když jsem s "malým" zpožděním zjistila, že Pokrevní pouta jsou série, která ten příběh rozvíjí.....vy si myslíte, že se po tom nezačnu koukat? Je tady jeden problém....VA jsem četla...no už je to nějaký ten pátek zpátky..a konec si téměř nepamatuji a do re-readingu se mi nechce, takže pokud jste VA dočetli do konce pls...napište mi na knihy4ever@gmail.com..doufám, že se někdo ozve a vyspoileruje mi to. joo je to divný.
►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄
A je to tady-poslední kniha dne. Jsem asi poslední, kdo tuto sérii nečetl. Viděla jsem oba díly, ale o knihy jsem se zajímala, ale když to tam stálo..proč to nevzít, že? Recenzi vám na tohle 100% nenapíši, protože Bára už recenzi dělala. (zde)
►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►♥☼♥◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄
Doufám, že jste bez úhony dočetly tento článek a nebudete mě zazlívat, že jsem připravila další čtenáře o knihy....Taťka to řekne vždycky....
Jinak..z tohoto bych chtěla udělat rubriku, takže mi PROSÍM napište svůj názor do komentářů :D

2 komentáře:

  1. Zaklínače doporučuji je to srdeční záležitost =)
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. James Rollins je opravdu skvělý a jeho knihy nesmírně ctive a poutave :)

    OdpovědětVymazat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři