neděle 23. října 2016

4 věci, proč jsem se těšila na střední

Ahoj všem, co náhodou otevřeli tenhle blog!
Ti co už mě sledují/čtou delší dobu ví, že jsem nastoupila do prváku na SPŠ Purkyňova, Brno, a ti co náhodou vlezli i na twitter (který slouží jako takový můj deníček) dokonce zjistili, že jsem se doopravdy nemožně těšila.

1. NOVÝ ZAČÁTEK

Pokud jste ve škole dennodenně slýchávali o tom, jací jste a přitom to dávno nebyla pravda mám pro vás úžasnou zprávu- TEĎ MÁTE ŠANCI NA NOVÝ ZAČÁTEK! Ano, tohle je něco na co jsem se já těšila asi nejvíce. U nás na škole jsem byla u všech zafixovaná jako "ta chytrá co v šestce naprala do okna". Nikoho nezajímalo, že jsem dva roky na to byla povahově téměř jiná. Ze šprtky co se snažila nevyčnívat se stala holka, co začala své názory lidem sdělovat. Nahlas. Na střední mám v plánu ukázat jaká jsem.

 2. LIDI S PODOBNÝMI ZÁJMY

Pokud jste na gymnáziu asi to na vás neplatí, ale pro ty, co si vybrali školu s nějakým oborem protože jim sedl mám dobrou zprávu. Ten obor nesedl jen vám, ale i dalším lidem, co si ho vybrali, což znamená že máte alespoň něco společného! Hurray!

3. "DOSPĚLEJŠÍ" PŘÍSTUP

Vaši spolužáci se nechovají jako úplný děcka. Alespoň ne ve všech případech. Už si nemůžou dovolit lítat po třídě a řvát brrrrrm a každému oznamovat, že jsou motorka. Prostě nikdo nechce být ve škole za děcko. (O intru to moc neplatí tam jsem ta slavná motorka já)

4. BEROU VÁS JAKO "VELKOU"

Na základce se nestalo (možná jednou nebo dvakrát), aby nám učitelka oznámila, kde si můžeme zapálit, aby nás nebylo vidět ze školy. Taky se nestalo, aby nám oznámila, že máme chodit hledat kluky před vstup do odbornýho učiliště. A co se týče věty "Myslím, že se na vás můžu spolehnout, že mi to donesete hned v pondělí", tu jsem neslyšela snad nikdy.
To stejné rodiče. Alespoň u nás mi naši věřili natolik, aby mě pustili na střední do Brna a ve finále ještě vyřešili intr, protože ten můj rozvrh je zabijácký.

----

Popravdě? Na střední jsem téměř dva měsíce a nemůžu říct, že by to byla zatím nějaký noční můra. Pohádka to taky není, ale dá se to.
Co vy a střední? Na co jste se těšili/na co se těšíte vy?
Adéla

3 komentáře:

  1. Já se těšila na nový lidi ve třídě, protože ve škole jsme nebyiy moc dobrý kolektiv. A celkově, už je to dospěláčtější, i když teď mám před maturitou a nejradši bych vlezla zpátky na starou dobrou základku. :D

    fakynn.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se těšila na svou "novou identitu". I když jsme v druháku, někteří (hlavně kluci) se pořád chovají jak děcka - ale už jen občas - yaay :D!
    A souhlasím, že je to už víc "dospěláčtější". Každýmu je jedno, jestli máš nebo nemáš sešit, nekontrolujou ti ho.. To mi nejvíc vadilo, protože mi diktovali, jak má můj sešit vypadat -_-

    http://gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám střední skoro za sebou a užila jsem si ji o moc víc než základku. Důležité je udělat dobrý první dojem, což se mi povedlo, ikdyž se učím dobře, šprtko mi tu nikdo neřekne. Doufám, že si to na střední užiješ. :)

    OdpovědětVymazat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři