pátek 4. září 2015

The Maze Runner TAG



Zdravím! Jak jistě víte, dočetla jsem sérii THE MAZE RUNNER [Labyrint] od Jamese Dashnera.  Na internetu jsem našla tento docela dobrý TAG, a teď, když mám celou sérii za sebou, nadešel čas abych ho udělala, nemyslíte? :D

1.Oblíbený plácer?

Hmmm, asi Pánvička nebo Gally :D Tady je to nerozhodně. Pánvičku miluju pro jeho smysl pro humor (hlavně mě ve třetím díle rozesmála ta část, kdy neměl elektriku). Gally je Gally. Já miluju záporáky, takžééééé :D













2.Teresa nebo Brenda?

Brenda. Na 150% Brenda :D Teresa mi prostě nesedla a docela mě štvala. Byla až poc povahově stejná jako moje sestra a s tou s moc nesednu takžéééééé. Ale Brenda, ta je jako já přes kopírák :D




3.ZLOSIN nebo Pravá Ruka?

hm....asi spíš ZLOSIN. Záměry ani jedné skupiny nebyly úplůně správné, ale ZLOSIN byl víc....Profesionální? Organizovaný? 

4. Thomas, Minho nebo Newt?

newt. Thomas je hlavní postavou, ale sympatičtější mi byl Newt. Co se týče Minha.....já ho moc nemusím.



5. Která z knih je tvoje nejoblíbenější?

1. díl-Labyrint: Útěk. Nejlepší díl. Na 100%

6. Vyhovuje ti filmové obsazení?

Co se týče Dylana O'Briena je v roli Thomase dokonalý. Thomas Brosie Sangester jako Newt taky ujde a Ki Hong Lee je Minho podle mých představ. Vlastně všichni z prvního dílu mi sedli. Potom přišla Brenda a Jorge a jak tak +- sleduji ty ukázky a tak....mmmmm, Jorgeho ještě dám,a le ta Brenda. notáááák :D


7. Oblíbený člen skupiny B?

Skupina B tam téměř nebyla, pokud si dobře pamatuji. Ale pokud bych si měla někoho doopravdy vybrat byl by to Aris =D Jediný, kterého znám :D

8. Četla jsi/budeš číst The Kill Order?

Pokud vyjde v češtině nemám problém, ale v angličtině bych ji nečetla. Série nepatří mezi mé VIP série, takže proč se obtěžovat :D I když.....

9. Nejméně oblíbená kniha ze série?

Vražedná léčba. Moc jsem se v recenzi netajila tím, že mě nebavila :D

10. Oblíbený citát?

"Nemyslím jsi, že tady jsou nějaké špatné nebo dobré věci. Jsou tady jen strašné a ty-ne-tak-strašné."
-Minho, Vražedná léčba

"Pokud jsi někdy byl můj přítel, zabij mě!"
-Newt, Vražedná léčba

"Rád tě vidím, čóne! Vítej v Placu!"
-Gally, Labyrint: Útěk

+další na které si nevzpomenu :D


A co vy a THE MAZE RUNNER?

Pokud jste tento TAG  nebo ho máte v plánu udělat 100% mi pošlete odkaz do komentářů. 

 
 
 

0 komentářů:

Okomentovat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři