sobota 26. prosince 2015

Povánoční read-a-thon


Knihy, které budu číst:
  • Skleněný trůn [Sarah J. Maas]
  • Série Drahokamy BOX (Rudá jako rubín, Modrá jako safír, Zelená jako smaragd) [Kirsten Gier] (Re-reading)

24. prosince

 Den jsem trávila s rodinou, večer jsem začala číst Skleněný trůn. 
 13 stran (konec na straně 21)

25.prosince

Návštěva jedné poloviny rodiny. Večer jsem opět sáhna po Skleněném trůnu.
57 stran (konec na straně 78) 

26.prosince

Návštěva druhé poloviny rodiny. Ráno si ale ještě čtu. Večer a v noci samozřejmě taky.
136 stran (konec na straně 214)

27.prosince

Celý den ve znamení četby. Nemám v plánu dělat nic jiného.
126 stran (konec na straně 340)

28.prosince

 Ráno úspěšně dočten Skleněný trůn, který mi zlomil srdce (Proč mu to řekla?!). Pouštím se do Rudá jako rubín, což je re-reading ale awww =D
52 stran Skleněného trůnu (konec)
1 strana Rudé

29.prosince

Přijela sestřenka, takže se toho moc nepočte.
40 stran 

30.prosince

Den v duchu pokeru a času s rodinou.
50 stran

31.prosince

Dneska jsem si konečně našla nějaký ten čas na čtení (a to i přes výlet s rodinou)
62 stran

Celkem přečteno: 533 stran

Myslím, že docela úspěch na to, že jsem poslední dva měsíce nečetla absolutně nic =D

A co vy a read-a-thon?

 Já už vám jen přeji Šťastný nový rok 2016, hodně toho přečtěte a hlavně buďte zdraví ;)

Adéla

2 komentáře:

  1. Jsem zvědavá, kolik toho během prázdnin přečteš! :) Já naneštěstí moc času na čtení nemám, tak alespoň sleduju a fandím ostatním

    OdpovědětVymazat
  2. Daří se ti mnohem lépe, než mně :D. Já jsem zatím trávila čas pouze s rodinou a mamka se rozhodla, že prázdniny jsou skvělá příležitost pro velký úklid, takže uklízím. :D Ale i tak mám za sebou už jednu (i když tenkou) knížečku. Tak hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři