pondělí 2. listopadu 2015

Divergent TAG


Dnes tu máme další TAG! A proč ho vydávám teď? Mám super náladu! A pozor.....Byla jsem zatagovaná!

Zatagovala mě Šárí.


1.Oblíbená kniha v trilogii?

Divergence nebo Čtyřka. Spíše Divergence. Líbila se mi na ní ta klasická atmosféra, která obyčejně u dystopií bývá.


2.Nejméně oblíbená kniha v trilogii?

Aliance. Ten díl byl otřesnej...ze zpětného pohledu byly tak nějak všechny otřesné, ale co?

3.Oblíbená postava?

Uriah! For 100% Uriah <3 A Peter! :3

4.Nejméně oblíbená postava?

Andrew Prior...a docela i Natalie Priorová....mně se prostě nelíbili!

5.Kterou frakci by sis vybrala?

Ehm...Sečtělost. To prostředí chytrých lidí a tak....Sečtělost :D

6.Kterou frakci by sis nevybrala?

Neohroženost. Já a tělák..ne-e :D (je to tam o těláku a neříkejte, že ne)

7.Oblíbená obálka?

Čtyřka. To kolo je tam kouzelné!

8. Oblíbená scéna?

Konec druhého dílu. Ten byl doopravdy dobrej.

9. Nejsmutnější smrt?

Uriahova....byl silný...ale ten výbuch silnější. :(

A velmi originálně.....NeTAGuji nikoho...pokud si ten TAG chcete udělat, tak si ho udělejte, ale já nikoho nutit nechci ;) (A rozhodně pošlete odkaz!)

Adéla

0 komentářů:

Okomentovat

Doufáme,že se vám příspěvek líbil. Co kdybyste nám na něj nechali názor v komentářích?

Všechny texty (mimo anotace a citace) jsou výtvory mé osoby. Template created by Lasantha Bandara. Používá technologii služby Blogger.

Pravidelní čtenáři